Ponieważ do rozładunku nie trzeba przechylać nadwozia do góry, ale ładunek jest wypychany do tyłu, można również dostać się do budynków o niskim suficie. Technologia ta jest również znacznie bezpieczniejsza na zboczach, ponieważ środek ciężkości pojazdu znajduje się niżej, co zmniejsza ryzyko wywrócenia. Stabilna konstrukcja nadwozia jest przystosowana do dużych obciążeń.
Kierowca ma optymalny widok na przesuwany znak. Steruje CSW za pomocą wygodnej obsługi elektrohydraulicznej. Wszystkie napędy hydrauliczne realizowane są za pomocą standardowej hydrauliki pokładowej, która napędzana jest przez wał kardana.
Tarcza przesuwna napędzana jest wielostopniowym siłownikiem teleskopowym. HAWE CSW charakteryzuje się jedynie minimalnym zużyciem, ponieważ w dużej mierze eliminuje ruchome części.
z chronionymi tylnymi światłami.
Wysoka wydajność w łańcuchu kiszonki dzięki maksymalnej objętości. Ładowność można zwiększyć poprzez ściskanie ładunku.
Wysoka stabilność podczas rozładunku. HAWE CSW zapewnia bezpieczną stabilność nawet podczas rozładunku na zboczach i w niskich budynkach.
HAWE CSW jest standardowo wyposażona w hydrauliczną podporę i hydrauliczne zawieszenie dyszla.
Dane techniczne
- idealna opona do wszechstronnego zastosowania na drodze i w polu
- płynna praca i wysoka odporność
- do 75% wykorzystania dróg
- doskonałe osiągi na drodze.
- wysoki komfort i samooczyszczanie
- Klasa indeksu prędkości D/E dla wyższych prędkości na trasach drogowych, przy jednoczesnej znacznej oszczędności czasu
- niski opór toczenia zapewniający oszczędność paliwa
- Opona flotacyjna Alliance 389 VF z technologią „Very High Flexion” może być stosowana przy ciśnieniu niższym o 30 procent.
- Nadaje się do użytku w terenie, jak również w transporcie drogowym
- Delikatnie na podłodze
- Opona wytrzymuje to samo obciążenie przy znacznie niższym ciśnieniu powietrza
- Bardzo dobre samooczyszczanie
- Ciągła belka środkowa zapewnia długą żywotność i bezpieczne prowadzenie na drodze.