Pojemność aż 38 metrów sześciennych to zaledwie początek jej zalet. Przyczepa wywrotka HAWE MK 30 osadzona została na podwoziu tridem z dwiema osiami skrętnymi.
Optymalną stabilność zapewnia paraboliczne zawieszenie, a dzięki dwuobwodowym hamulcom pneumatycznym z systemem ALB zatrzymanie przyczepy i utrzymanie jej w miejscu staje się niezwykle proste. Wytrzymałość nawet przy maksymalnym obciążeniu zapewnia solidna konstrukcja ramowa wzmocniona sekcjami rurowymi. Stożkową skrzynię buduje materiał o grubości 4 milimetrów – a słupki boczne i krawędzie końcowe wykonane zostały z profili kwadratowych, co dodatkowo podnosi ich wytrzymałość.
Obsługę wywrotki HAWE MK 30 ułatwia drabinka robocza oraz okno podglądowe umieszone w przedniej ścianie. Z kolei w tylnej klapie znajduje się właz na ziarno. Łożyska wychylne zapewniają doskonałą stabilność, a oświetlenie LED – komfort pracy nawet po zmroku. Opcjonalnie wywrotka HAWE MK 30 może zostać wyposażona w podporę hydrauliczną czy też, obsługiwaną manualnie, rolowaną plandekę. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby samodzielnie skonfigurować wyposażenie dodatkowe, czyniąc przyczepę niemieckiej firmy jeszcze bardziej optymalną i dopasowaną do indywidualnych potrzeb. Uczyni to jej użytkowanie jeszcze przyjemniejszym – a pracę bardziej wydajną.
Szeroko otwierana klapa tylna z chronionym cylindrem, wzmocniona solidną ramą z rur kwadratowych zapewniającą trwałe uszczelnienie.
Regulowany zamek tylnej klapy.
standardowo
Stabilne kłonice boczne i profilowane ściany boczne spełniające najwyższe wymagania. Gładka powierzchnia, stożkowa rynna przesypowa.
Drabina standardowa na ścianie przedniej.
Stabilna podłoga koryta na solidnej konstrukcji ramowej.
Zawór odcinający i szybkiego opuszczania na siłowniku przechyłu.
Dane techniczne
Opony
- idealna opona do wszechstronnego zastosowania na drodze i w polu
- płynna praca i wysoka odporność
- do 75% wykorzystania dróg
- doskonałe osiągi na drodze.
- wysoki komfort i samooczyszczanie
- Klasa indeksu prędkości D/E dla wyższych prędkości na trasach drogowych, przy jednoczesnej znacznej oszczędności czasu
- niski opór toczenia zapewniający oszczędność paliwa
- Opona flotacyjna Alliance 389 VF z technologią „Very High Flexion” może być stosowana przy ciśnieniu niższym o 30 procent.
- Nadaje się do użytku w terenie, jak również w transporcie drogowym
- Delikatnie na podłodze
- Opona wytrzymuje to samo obciążenie przy znacznie niższym ciśnieniu powietrza
- Bardzo dobre samooczyszczanie
- Ciągła belka środkowa zapewnia długą żywotność i bezpieczne prowadzenie na drodze.